Skip navigation

2. fejezet: Ahogy az érintettek látják. Helyzetjelentés intézményvezetői, tanulói és kutatói oldalról

Célkitűzések

A hallgató ismerjen meg egy jó gyakorlatot, ismerje meg a tanulásban akadályozott tanulók benyomását, véleményét, attitűdjét az idegennyelv-oktatásról. Szerezzen módszertani ismereteket arról, hogyan vezesse be a tanulásban akadályozott gyermekek osztályában az idegennyelv-tanítását. Nyerjen betekintést egy feltáró kutatásba, amely bemutatja, hogy jelenleg hogyan valósul meg az idegennyelv-tanítása a gyógypedagógiai intézményekben.

Tartalom

Tapasztalatok tanulásban akadályozott gyermekek idegennyelv-tanításáról

Tanulásban akadályozott tanulók véleménye az idegennyelv-tanulásról

A tanulásban akadályozott gyermekek idegennyelv-tanulásának aktuális kérdései Magyarországon (feltáró kutatás)

Kulcsszavak

esélyegyenlőség, sokszínű kultúra, nyelvtanulási motiváció, jó gyakorlat