Skip navigation

10. fejezet: A tanulói heterogenitás kezelése, a differenciálás lehetőségei

Célkitűzés

A hallgatók ismerjék meg a differenciálás gyakorlati lehetőségeit a tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanítása tekintetében. Legyenek tisztában a tantervi, érdeklődés és munkaforma szerinti differenciálás megvalósulásával. Sajátítsák el Bloom gondolkodási szintekről alkotott taxonómiáját

Tartalom

A differenciált fejlesztés fogalma, célja

Differenciálás a tantervek szintjén

Az érdeklődés szerinti differenciálás- Az idegen nyelvi szakkör

A Down-szindrómás gyermekek idegennyelv-tanulásáról

Differenciálás a munkaformák szintjén

Differenciálás Bloom taxonómiája alapján

Kulcsszavak

differenciálás, a differenciálás típusai, az enyhén értelmi fogyatékos gyermekek idegen nyelvi kerettanterve, munkaformák, Bloom taxonómiája