Skip navigation

Felhasznált irodalom

Köböl Erika és Vidákovich Tibor (2015): A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére. Iskolakultúra, 25. évf. 2015/4. 3-17. http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/2015/04/01.pdf

Loványi Eszter és Piczkó Katalin (2013): Társadalmi szemléletformálás és integráció támogatása segítőkutyák bevonásával, avagy a négylábú segítőtársak sokrétű szerepe.  Egy projekt és hatásvizsgálat tapasztalatai. Gyógypedagógiai Szemle, XLI. évfolyam, 2. szám, pp. 95-111. http://www.prae.hu/prae/gyosze.php?menu_id=102&jid=43&jaid=620

Loványi Eszter és Mányik Richárd (2012): A fogyatékosság tabu? Szó sincs róla! – A NEO Segítőkutya Egyesület érzékenyítő programjának bemutatása. Állati Hírek – Állatkórházi Magazin, 2012/9. szám, pp. 18-19. http://www.alpha-vet.hu/allatkorhaz/allatihirek/allati_hirek_2012_03.pdf

Loványi Eszter (2015): Kuku és barátai – Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát. NEO Magyar Segítőkutya Egyesület, Budapest

Nagy József, Nyitrai Ágnes és Vidákovich Tibor (2009): Fejlesztés mesékkel. Mozaik Kiadó, Szeged

Temesváry Krisztina és Sátori Ágnes (2010): Harmóniában együtt. Felelős Állatbarátok Egyesülete. http://www.allateledelgyartok.hu/oktatas.html ; http://www.allateledelgyartok.hu/assets/files/FRAKK_FEDIAF.pdf

Thomas Meyer (2010a): Kutyavilág. FEDIAF, Magyar Állateledel Egyesülés. http://www.allateledelgyartok.hu/oktatas.html, http://www.allateledelgyartok.hu/assets/files/kutyavilag_ok2.pdf

Thomas Meyer (2010b): Elbővölő macskák. FEDIAF, Magyar Állateledel Egyesülés.  http://www.allateledelgyartok.hu/oktatas.html