Irodalomjegyzék
Bárdossy Ildikó (é. n.): Lehetséges kérdések és válaszok a curriculumfejlesztéshez. Tananyag egyetemi hallgatók és pedagógusok számára. Elektronikus elérhetőség:http://janus.ttk.
Emberi Erőforrások Minisztériuma (2013): Oktatás-statisztikai Évkönyv 2012/2013. Budapest. Elektronikus elérhetőség: http://2010-2014.
Fehérné Kovács Zsuzsa (2001): Beszédben akadályozottság. In: Mesterházi Zsuzsa (szerk.): Gyógypedagógiai Lexikon. Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola, Budapest.
Mesterházi Zsuzsa (2001): Gyógypedagógiai Lexikon. ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar, Budapest.
Oktatási Minisztérium (2003): Oktatás-statisztikai Évkönyv 2012/2013. Budapest. Elektronikus letöltés: http://www.nefmi.
Oktatási és Kulturális Minisztérium (2006): Oktatás-statisztikai Évkönyv 2005/2006. Budapest. Elektronikus letöltés: http://www.nefmi.
http://2010 Letöltés ideje: 2015.február 26.
CPLOL: Prevention: Developing language. Elektronikus letöltés: http://www.cplol.eu/
Schmidtné Balás Eszter (2004): Képeskönyv a dadogásról és más dolgokról. Közhasznú Alapítvány a Dadogókért, Budapest.
Torda Ágnes, Szabó Győzőné, Horváthné Moldvay Ilona (szerk, 2014): Kiegészítő útmutató az Oktatási Hivatal által kidolgozott Útmutató a pedagógusok minősítési rendszeréhez felhasználói dokumentáció értelmezéséhez. A pedagógiai szakszolgálati intézményben pedagógus-munkakörben foglalkoztatottak részére. Elektronikus letöltés:https://www.oktatas.
Ványi Ágnes, Sándor Krisztina és Szűcs Antal Mór (2014): Óvodai mesezene program: hangulatmesék” avagy az olvasás előkészítésének élménypedagógiai megközelítése. Fejlesztő Pedagógia, 25. 2. 48-64. Elektronikus letöltés: http://www.google.