Irodalom
15/2013. (II. 26.) EMMI rendelete a pedagógiai szakszolgálati intézmények működéséről – a tananyag megírásakor hatályos jogszabály (http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1300015.EMM)
MAGYE (2011): Gyógypedagógusok Etikai Kódexe. (http://www.magye-1972.hu/iratszekreny/83-dokumentumok/116-etikai-kodex)
MLSZSZ (2010): Logopédusok Etikai Kódexe. (http://www.mlszsz.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=65)
MOK (2012): Magyar Orvosi Kamara Etikai Kódexe. (http://www.mok.hu/docread.aspx?web_id=&r_id=3530323237&mode=2)
MPT (2004): Pszichológusok Szakmai Etikai Kódexe. (http://mpt.hu/wp-content/uploads/2014/10/Pszichol%C3%B3gusok-Szakmai-Etikai-K%C3%B3dexe.pdf)
Nagyné Réz Ilona (2014): A protokolláris, módszertani innováció előzményei. Gyógypedagógiai Szemle, 42. 3. sz. 176-184. (http://www.prae.hu/prae/gyosze.php?menu_id=102&jid=50&jaid=701)
Nagyné Réz Ilona és Mészáros Andrea (2012): A diagnosztikus protokollok egységes alkalmazásának koncepciója. In. Torda Á. (szerk.): Diagnosztikai kézikönyv. Educatio Nonprofit Kft, Budapest. 5–66. (http://www.educatio.hu/hirfolyam/tamop311_4piller)
Torda Ágnes (2012, szerk.): Diagnosztikai kézikönyv. Educatio Nonprofit Kft, Budapest. (http://www.educatio.hu/hirfolyam/tamop311_4piller)