Domokos Mihály: A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana
- A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana
- Bevezetés
- Kultúra – testkultúra – értékek
- A testnevelés tanításának alapkérdési
- A testnevelés oktatás szabályozása, tantervek
- Az életszakaszok jelentősége a testnevelésben
- Foglalkoztatási formák a testnevelési órán, sportfoglalkozáson
- Differenciálás a testnevelésben
- Ellenőrzés, értékelés a mozgástanulás folyamatában
A testnevelés oktatás szabályozása, tantervek
A rendszerváltás követő reformpedagógiai törekvések lényegi változásokat eredményeztek az oktatás átalakításában. A tantervekben megnyilvánuló szerkezeti és tartalmi változtatási törekvé-sek a testnevelés műveltségtartalmának bővülését eredményezte. Az 1994 -es tantervek irányvo-nalát követte (mint kiindulási alap) a 2000-ben kiadott és a jelenleg érvénye 2012-es kerettanterv.
Készült A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában c. pályázat támogatásával.
Pályázati azonosító: TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011