Tananyagok témák szerint "06.02. Nyelvek és irodalom"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Csoportosítás: Szerző | Oktatási anyag típusa
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | W | Z | Ó | Č
Találatok száma ezen a szinten: 237.

A

Alberti Gábor: Generatív grammatikai gyakorlókönyv : magyar transzformációs generatív nyelvészeti elemzések III. : a háttérelmélet. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Annus Irén; Federmayer Éva; Szőllősy Judith: Netting America : introduction to the culture and literature of the United States. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Apjokné Mécs Erzsébet; Borbás Tibor; Réhon Judit; Simon Péter; Tasné Szalacsek Margit; Várhelyi Flórián: English B2-C1 exam preparation. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Artiaga Loic; Gyimesi Tímea: Littératures sérielles et humanités numériques. (2018) [Videóanyag]

B

Baditzné Pálvölgyi Kata: La aplicación de modelos entonativos en la descripción de las interlenguas : el caso del húngaro-español. (2020) [Jegyzet, tankönyv]

Bakti Mária; Csetényi Korinna; Szabó Klára: English for sports teachers. (2015) [Jegyzet, tankönyv]

Balogné Bérces Katalin; Szentgyörgyi Szilárd: Az angol nyelv kiejtése = The pronunciation of English. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Balázs Mihály; Bognár Péter; Fazekas Sándor; Gere Zsolt; Labádi Gergely; Ötvös Péter: Bevezetés az irodalomtudományba : digitális tananyag az irodalomtudományi proszemináriumhoz. [Jegyzet, tankönyv]

Balázs Mihály; Keserű Gizella: Az első tudományos folyóiratok : oktatási segédanyag. [Jegyzet, tankönyv]

Barcsák János; Dubs Kathleen E.; Fabiny Tibor; Kiss Attila; Mecsnóber Tekla: Bevezetés az angol nyelvű irodalomba. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Bernáth Árpád: Arisztotelész Poétikája. (2012) [Prezentáció]

Bernáth Árpád; Orosz Magdolna; Radek Tünde; Rácz Gabriella; Tőkei Éva: Irodalom, irodalomtudomány, irodalmi szövegelemzés : digitális tananyag a modern filológiai képzési ág „Az irodalomtudomány alapjai” tantárgyának oktatásához. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Berta József Tibor: Aportaciones de la lingüística diacrónica a la enseñanza del español = A nyelvtörténet a nyelvoktatásban. [Jegyzet, tankönyv]

Bibok Károly: A lexical-constructional treatment of the Russian locative alternation. (2012) [Jegyzet, tankönyv]

Bocsor Péter: Modern English literature. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Bocsor Péter: Modern English literature : II. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Bolonyai Gábor; Forró Orsolya; Kulin Veronika; Lukianos : Istenek beszélgetései : görög nyelvkönyv. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Bors Edit; Csűry Andrea; Csűry István; Marádi Krisztina: Le français au bout des doigts manuel dynamique de perfectionnement linguistique en langue française. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Brenner Kálmán; Huszka Balázs; Werk-Marinkás Csaba: Deutsche Phonetik : eine Einführung. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Bánki Dezső; Bognár László; Garai Zsolt; Forrai Gábor; Margitay Tihamér; Máté András; Mekis Péter; Tanács János; Zemplén Gábor: Esszéírás és informális logika. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Bárdosi Vilmos: Francia kiejtésiskola = Cours de phonétique française. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Bártházi Eszter: A topik jelenségének vizsgálata a jelentés három szintjén : a megnyilatkozás-példány, a megnyilatkozás-típus, valamint a mondat szintjén. (2012) [Prezentáció]

Bényei Ágnes; P. Csige Katalin; P. Lakatos Ilona; Minya Károly; Szabó G. Ferenc: Grammatikai gyakorlókönyv : mintaelemzésekkel és segédanyagokkal. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

C

Cs. Jónás Erzsébet; Fried István; Hajnády Zoltán; Heé Veronika; Horváth Géza; Hetesi István; Király Gyula; Kiss Szemán Róbert; Kondor-Szilágyi Mária; Kovács Árpád; Kroó Katalin; Lukács István; Molnár Angelika; Nagy István; Péter Mihály; Solti Gergely; Szekeres Adrienn; Szilágyi Zsófia; Téren Gyöngyi; Zöldhelyi Zsuzsa: Bevezetés a XIX. századi orosz irodalom történetébe I. : alapozó ismeretek az orosz-szláv és az orosz-magyar irodalmi kapcsolatok köréből. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Cs. Jónás Erzsébet; Fried István; Hajnády Zoltán; Heé Veronika; Horváth Géza; Hetesi István; Király Gyula; Kiss Szemán Róbert; Kondor-Szilágyi Mária; Kovács Árpád; Kroó Katalin; Lukács István; Molnár Angelika; Nagy István; Péter Mihály; Solti Gergely; Szekeres Adrienn; Szilágyi Zsófia; Téren Gyöngyi; Zöldhelyi Zsuzsa: Bevezetés a XIX. századi orosz irodalom történetébe II. : alapozó ismeretek az orosz-szláv és az orosz-magyar irodalmi kapcsolatok köréből. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Csatár Péter; Farkas Orsolya; Iványi Zsuzsanna; Molnár Anna; Barna János: Übersetzungswerkstatt : ein praxisorientiertes Übungsbuch. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Csönge Tamás: Pszichopatológia vagy világállapot? : a Gólyakalifa személyiségképe. [Prezentáció]

Czeglédi András: Kafka filozófiája. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

D

Danka Balázs: Hypercorrect orthographic forms in the Pagan Oγuz-nāmä : a phonetic analysis. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Depauw Mark: Sales in demotic documents : an overview. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Devésa Jean-Michel; Gyimesi Tímea: Médiations interculturelles francophones : les études francophones à l’heure du numérique. (2019) [Hanganyag]

Dolovai Dorottya; Kozmács István; Körtvély Erika; Mészáros Edit; Sipőcz Katalin; Szeverényi Sándor: Uralisztika : uráli nyelvészet. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Drahota-Szabó Erzsébet: Reáliák - intertextualitás - fordítás. (2012) [Prezentáció]

Draskóczy Eszter: "Locutus sum in lingua trina" : aspects of using different languages in Dante. (2013) [Jegyzet, tankönyv]

Draskóczy Eszter: A betegség mint büntetés a Pokol XXIX-XXX. énekében : Ovidiusi allúziók és bibliai előképek. (2012) [Jegyzet, tankönyv]

Draskóczy Eszter: A hamisítók átváltozásai : ovidiusi allúziók, bibliai előképek és a betegség teológiája a Pokol XXIX-XXX. énekében. (2012) [Jegyzet, tankönyv]

Draskóczy Eszter: Intertesti ovidiani e biblici, scienza medica e simbolismo teologico nella bolgia dei falsari : la peste di Egina emulata dalla lebbra e scabbia dei falsari di metallo. (2012) [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Draskóczy Eszter: Ovidiusi mítoszok és növényi metamorfózis a Földi Paradicsom énekeiben. (2012) [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Draskóczy Eszter: The notions of space and the other world : comparisons between Dante’s Comedy and Jewish medieval thought. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Draskóczy Eszter: Zsidó motívumok Dante Színjátékában. (2012) [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

E

Espinosa Marcos Eduardo De Juana: La interacción en el aula : experiencias en España y Hungría = Az interakció a spanyol nyelvórán : spanyolországi és magyarországi tapasztalatok. [Jegyzet, tankönyv]

F

Fenyvesi Anna: Address systems : unit 9. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Introduction to sociolinguistics : unit 1. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Introduction to sociolinguistics : unit 2 : language, dialects, and varieties. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Introduction to sociolinguistics : unit 3 : code choice. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Language and culture : unit 7. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Language and gender : unit 8. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Language planning : unit 10. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Unit 4 : Pidgins and creoles. (2019) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Unit 5 : Regional variation. (2019) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna: Unit 6 : Social and stylistic variation. (2019) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Fenyvesi Anna; Forrás Gabriella: Language attitudes to L1 vs. FL : minority Hungarian and Hungary Hungarian students’ language attitudes towards Hungarian vs. English. (2012) [Prezentáció]

Fried Ilona: Modern olasz irodalom és színház : problémák és művek : kultúrák találkozása: Svevo, Pirandello, Calvino, Gadda, Rodari, Strehler, Ruccello, Valiani, Baricco. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Füzi Izabella; Török Ervin: Bevezetés az epikai szövegek és a narratív film elemzésébe. [Jegyzet, tankönyv]

Füzi Izabella; Török Ervin: Elbeszélés a tömegkultúra korában. [Jegyzet, tankönyv]

Füzi Izabella; Török Ervin: Vizuális és irodalmi narráció : komparatív vizsgálat. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

G

Giraud Jean-Christophe; Tóth Ferenc; Tringli Zita; Zambeaux Ariane: Parler et vivre en français. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Gazdik Anna: On coordination in Hungarian multiple questions. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Gaál Zsuzsanna: Előadói és prezentációs technikák. (2012) [Prezentáció]

Gaál Zsuzsanna: Konferenciák és kerekasztalok előadói sajátossága 2. (2012) [Prezentáció]

Gellérfi Gergő: Papirusz, tábla, pergamen : az íráshordozók története. (2012) [Prezentáció]

Gyimesi Tímea: A francia és frankofón irodalomtudomány alapjai. [Jegyzet, tankönyv]

Gyimesi Tímea; Kovács Ilona; Balázs Péter: Introduction aux méthodes de la critique littéraire. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Gyuris Beáta; Varasdi Károly; Maleczki Márta: Formális szemantika. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Gécseg Zsuzsanna: Topics in focus position in Hungarian. (2013) [Prezentáció]

Górász Judit; Horváth József; Kenesei Andrea; Kiszely Zoltán; Lázár A. Péter; Richter Borbála; Szemere Pál; Szitó Judit: First steps in theoretical and applied linguistics. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

H

H. Molnár Emese: Kooperatív módszerek a gyakorlatban : szövegértés, szövegalkotás, anyanyelvi tapasztalatszerzés : módszertani kézikönyv tanító szakos hallgatók és gyakorló tanítók számára. [Jegyzet, tankönyv]

Hegedűs Veronika; Dékány Éva: Across the river and into the syntactic trees. (2012) [Jegyzet, tankönyv]

Hettinger Sándor: Angol szakfordítási gyakorlat I. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Hoffmann Ildikó: A nyelv mint lehetséges diagnosztikai eszköz a nyelvvesztéses zavarok vizsgálatában. (2013) [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Beszédpercepció és beszédprodukció. (2011) [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Beszédprodukció. (2011) [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Gyermeknyelv. (2011) [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Klinikai nyelvészet : pszicholingvisztika. [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Kísérletes nyelvészet. (2012) [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Nyelvi folyamatok és agyi működések. [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Oktatási segédanyagok a Morfológia előadáshoz. [Prezentáció]

Hoffmann Ildikó: Vizuális nyelv : olvasás és írás. (2011) [Prezentáció]

Horváth Márta: Az egyetem felépítése és helye a társadalomban. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Az irodalomtudomány helye a tudományok rendszerében. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Drama und Theater : Aufbau des Dramas. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Drama und Theater : Merkmale des Dramas. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Dráma és színház. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Formalizmus. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Kognitív poétika. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Horváth Márta: Recepcióesztétika. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Hárs Endre: "Die obdachlose Stadt" : der Wiederaufbau von Szeged in Kálmán Mikszáths Publizistik. [Jegyzet, tankönyv]

Hárs Endre: "Die obdachlose Stadt" : der Wiederaufbau von Szeged in Kálmán Mikszáths Publizistik Vortragsfassung. [Jegyzet, tankönyv]

Hárs Endre: Aufklärung über den Menschen : Einführung in die Kultur- und Mediengeschichte des 18. Jahrhunderts. (2020) [Jegyzet, tankönyv]

Hász-Fehér Katalin: Petőfi hiányzó napjai. (2011) [Prezentáció]

I

Illés Imre Áron: Mire jó a felirattan? (2011) [Prezentáció]

Ivaskó Lívia; Komlósi Boglárka; Lengyel Zsuzsanna: Now, I will be the storyteller. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

J

Janacsek Karolina: A nyelv biológiai alapjai. (2011) [Prezentáció]

Jancsó Katalin: Temas Latinoamericanos en la clase de e/le : estereotipos y variedades lingüísticas = Latin-Amerika a spanyolórán : sztereotípiák és nyelv. [Jegyzet, tankönyv]

Juhász Valéria: Társadalmi nem és nyelvhasználat. (2012) [Prezentáció]

K

Katona Tünde: A szerelemről udvariatlanul : Mennyire idegen a minnesangtól az erotika? (2011) [Prezentáció]

Kincses-Nagy Éva; Ótott-Kovács Eszter: On the use of the accusative case in the passive clauses. (2012) [Prezentáció]

Kis Tamás: Szleng : a hétköznapok karneváli nyelve. (2013) [Prezentáció]

Kiss Tímea: Módszertani kérdések a földrajzi kutatásban : a cikkírás. (2011) [Prezentáció]

Knipf Erzsébet; Rada Roberta; Bernáth Árpádné: Aspekte des deutschen Wortschatzes : ausgewählte Fragen zu Wortschatz und Stil. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Kocsisné Kálló Veronika Györgyi; Túriné Gál Anikó; Ruzsics Ilona: Kommunikáció fejlődése és fejlesztése értelmileg akadályozott személyeknél. [Jegyzet, tankönyv]

Kodó Krisztina: An anthology of English poetry from the Middle Ages to the end of the 1930s. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Kovács Krisztina: A tér alakzatai a kávéházi diskurzusban : a helyben utazás változatai Hunyady Sándor Szűrve, habbal és Nagy Lajos Budapest nagykávéház című regényében. [Jegyzet, tankönyv]

Kovács Krisztina: Hosszabbítás után - Bombitz Attila: Harmadik félidő – Osztrák/magyar történetek. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Kovács Krisztina: Terek és bűnök : a bűnelkövetés helyei a századfordulós magyar irodalomban. (2012) [Prezentáció]

Kugler Katalin: Segédanyag orosz tolmácsolási gyakorlatokhoz. (2015) [Jegyzet, tankönyv]

L

Labádi Gergely: A filológiai tudás formái. (2013) [Prezentáció]

Labádi Gergely: A pikareszk Magyarországon a 18-19. század fordulóján. [Jegyzet, tankönyv]

Losoncz Alpár: "Posztmodern" és a kultúra jelentésváltozásai 1. (2012) [Prezentáció]

M

M. Nádasi Mária; Hunyady Györgyné; Trencsényi László: Pedagogikum a hétköznapokban és a művészetekben. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Maczelka Csaba: "Something is rotten in the state of Shee-lande" : aspects of gender in a dystopia from Shakespeare’s age. [Jegyzet, tankönyv]

Maczelka Csaba: Kérdések a kora újkori angol utópia műfajiságával kapcsolatban. (2011) [Prezentáció]

Maczelka Csaba: Néhány szó a kora újkori angol utópiákról. (2011) [Prezentáció]

Maczelka Csaba: Traveller’s dialogues and early modern utopia. (2012) [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Mayer Péter: Két és félezer éves, mégis modern : Mit mond az ógörög költészet a ma emberének? (2012) [Prezentáció]

Medve Anna; Sz. Hegedűs Rita: Az anyanyelvi beszélő és a mondatok 2. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Medve Anna; Sz. Hegedűs Rita: Az anyanyelvi beszélő és a mondatok I. : gyakorlókönyv. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Minyán Lajos: A nyelvi fordulat helye a német nyelvfilozófiai tradícióban : megfontolások a Hamann-Herder-Humboldt-Heidegger-tengely kapcsán. [Jegyzet, tankönyv]

Mistreanu Diana; Gyimesi Tímea: Introduction aux etudes litteraires cognitives I. (2020) [Videóanyag]

Mistreanu Diana; Gyimesi Tímea: Séminaires sur Andreï Makine. (2020) [Hanganyag]

Mitnyán Lajos: Zum Problem von Hermann Hesses dichterischem Selbstverständnis anhand seines Aufsatzes Die Sprache. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Molnár Gábor Tamás: Korszakolás és irodalmi közvetítő rendszerek. (2012) [Prezentáció]

Molnár-Tóth Alinka: Fonetika és fonológiai ismeretek szerepe a beszéd- és nyelvi zavarok diagnosztikájában, terápiájában. [Jegyzet, tankönyv]

N

Nagy Gergely: Filológia és fikcionalitás : J. R. R. Tolkien filológiai világa. (2012) [Prezentáció]

Newson Mark; Pap Dániel; Tóth Gabriella; Szécsényi Krisztina; Hordós Marianna; Vincze Veronika: Basic English syntax with exercises. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Nádasdi Péter: A -va,-ve személyragozása és a -ván,-vén független cselekvéshordozóval a nyelvemlékek tükrében. (2012) [Jegyzet, tankönyv]

Nádasdi Péter: Az Univerzális Grammatika szempontjából lehet-e a -ván,-vén-nek alanya? (2011) [Jegyzet, tankönyv]

Nádasdi Péter: Minimalist research of prenominal restricted finite relative constructions with person marking morphemes in Hungarian. (2012) [Prezentáció]

Németh Miklós: Szavak, amik Szegeden születtek. (2012) [Prezentáció]

Németh Zsuzsanna: Repair operations in Hungarian. [Prezentáció]

O

Ohnmacht Magdolna: A temporális topik és a spatio-temporális argumentum. [Jegyzet, tankönyv]

Ohnmacht Magdolna: Az aspektus mint determináns : a progresszív aspektus és az általánosított kvantorok elmélete. [Prezentáció]

Orha Viktória Réka: Deutsche Substantivvalenz und Ihre untersuchung im Frühneuhochdeutschen. [Prezentáció]

Orha Viktória Réka: Főnévi valencia és vizsgálatának nehézségei a korábbi nyelvállapotokban. (2013) [Prezentáció]

Orlovszky Géza: Magyar barokk költészet. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Orosz Magdolna: Das Bild der Stadt in Gyula Krúdys Prosa : Vortragsfassung. [Jegyzet, tankönyv]

P

Peckham Donald William: Commonly held views about Second Language Acquisition. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Peckham Donald William: Unit #7 : Theories of SLA. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Peckham Donald William: Unit #8 : Classroom language learning. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Peckham Donald William: Unit 10. : Balancing form- and meaning-focused instruction. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Peckham Donald William: Unit 5. : Individual differences 2. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Peckham Donald William: Unit 9. : Research on language learning : How to read a research article? (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Peckham Donald William: What is the study of Second Language Acquisition? How to read a research article. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Pethő József: Jelentéstan : tankönyv a BA képzés számára. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Praefort Veronika: La enseñanza del español y los problemas de aprendizaje técnicas, métodos, actividades = Nyelvoktatás a tanulási nehézségekkel küzdő tanulók esetében : technikák, módszerek, tevékenységek. [Jegyzet, tankönyv]

Péter Róbert: What is digital humanities? (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

R

Rákosi György: Reduplicating particles in Hungarian. (2012) [Prezentáció]

Révay Valéria; Haaparanta Anja; Bogár Edit; Novotny Júlia: Finn nyelv és kultúra magyar szakosoknak. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

S

Scheibl György: Nemek, számok és nyelvek. (2013) [Prezentáció]

Scheibl György; Gyáfrás Edit: e-Grammatik des Deutschen : Studienbegleitende Übungsgrammatik für Grammatikkurse im Grundstudium. [Jegyzet, tankönyv]

Schirm Anita: A hétköznapi szövegek manipulációs stratégiái. (2012) [Prezentáció]

Shultz Márton: Magánjogi alapismeretek : fordítóképzésben résztvevő hallgatóknak tekintettel a jogi dogmatika és a szakfordítás sajátosságaira. (2018) [Jegyzet, tankönyv]

Shultz Márton: Segédanyag a magánjog angol jogi szaknyelvi alapjaihoz. (2018) [Jegyzet, tankönyv]

Sipőcz Katalin: Nyelvi veszélyeztetettség, nyelvi kisebbség finnugor nézőpontból. (2013) [Prezentáció]

Szabó Erzsébet: Der Russische Formalismus. (2022) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: A szerző. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Der Strukturalismus. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Einführung in die Gattungstheorie. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Epik. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Epika. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Irodalomtörténet. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Lyrik. (2021) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Líra. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Műfajelméleti bevezető. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szabó Erzsébet: Strukturalizmus. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Szalisznyó Lilla: Ami szegény Hamlettől telnék : a hivatásos színészi identitás problematikája Egressy Gábor Magyar Színházi Lapjában. [Jegyzet, tankönyv]

Szász Géza: Images et réalité : la représentation des villes. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Introduction a l'étude des genres brefs et "mineurs". (2021) [Prezentáció]

Szász Géza: L'objet de la romanistique. (2021) [Prezentáció]

Szász Géza: La Hongrie dans les revues littéraires - Deuxième partie : la Revue des Deux Mondes (I). (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: La Hongrie dans les revues littéraires - Troisième partie : la Revue des Deux Mondes (II). (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: La Hongrie dans les revues littéraires : première partie: la Revue de Paris. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: La naissance du tourisme. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Latin 1. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Latin 2. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Latin 3. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Le Tour d'Europe centrale d'Édouard de Thouvenel. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Le dandy voyageur. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Le dernier Voyage avant 1848 : Xavier Marmier. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Le récit de voyage. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Le rôle des rencontres personnelles dans les récits de voyage. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Les méthodes du voyage : premiere partie. (2021) [Prezentáció]

Szász Géza: Les méthodes du voyage, 2e partie. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Les transformations du public de la littérature des voyages. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Les voyages en Hongrie du maréchal Marmont. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Les voyages en Hongrie pendant la premiere moitié du XIXe siecle. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Les voyages et le récit de voyage dans la vie et les mémoires de Casanova. (2021) [Prezentáció]

Szász Géza: Les écrivains voyageurs. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Mille ans de voyages en Hongrie : du Moyen-Age au XVIIIe siecle. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Voyage et colonisation 1. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Voyage et utopie. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Voyage et vision de l'étranger: L'approche ethnographique. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Voyages et colonisation 2. (2020) [Prezentáció]

Szász Géza: Voyages et colonisation 3e partie : Récit de voyage et colonisation. (2020) [Prezentáció]

Szécsényi Krisztina: Word order and scope in finite embedded non-argument clauses. [Prezentáció]

Szécsényi Krisztina: Word-order and scope in finite embedded non-argument clauses. [Tanítási erőforrások, tanulási objektumok]

Szécsényi Tibor: Nyelv és logika. (2012) [Prezentáció]

Szörényi László: Új érdekességek a magyarországi neolatin irodalom kutatásában. (2012) [Prezentáció]

Szőke Bernadett: A minősítő értelmezős szerkezet mint ellipszis. [Jegyzet, tankönyv]

Sándor Klára: Mítoszok, tévhitek és adatok a székely írásról. (2013) [Prezentáció]

Sándorné Kérchy Anna: Horror fiction as a body genre : lesson for The Literary Fantastic BA lecture course. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Introduction to romanticism in English literature and culture. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Introduction to the cultural and historical context of the victorian period. (2019) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Lake poets and lyrical ballads: Wordsworth and Coleridge's literary friendship and creative collaboration. (2019) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Magic/al ir/realism : lesson for The Literary Fantastic BA lecture course. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Postmodern young adult fantasy and contemporary children’s gothic : lesson for The Literary Fantastic BA lecture course. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Romanticism and Victorianism in English literature - Regional realism and moral philosophy in Thomas Hardy’s work : lesson 11. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Romanticism and Victorianism in English literature - Symbolism, sensation, adventure, and high fantasy in the Victorian novel : from Oscar Wilde to Bram Stoker : lesson 12. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Romanticism and victorianism in english literature : lesson 10. : gothic romanticism in the novels of the Brontë Sisters. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Romanticism and victorianism in english literature : lesson 7 : Victorian poetry from Tennyson to the Pre-Raphaelite Brotherhood. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Romanticism and victorianism in english literature : lesson 8. : the novel in transition: Jane Austen, Walter Scott, William Thackeray, George Eliot. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Romanticism and victorianism in english literature : lesson 9. : the novel in transition: fusing sentimentality and social criticism in Charles Dickens’s fiction. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: The second generation of Romantic poetry: revolution and imagination in Byron's, Shelley's, Keats' oeuvre. (2019) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: Victorian children's literature for all ages : lesson 13. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: [Introduction to romanticism] : William Blake's poetry. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sándorné Kérchy Anna: [Introduction to romanticism] : gothic fiction in the romantic period. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Sárosdy Judit; Farczádi Bencze Tamás; Poór Zoltán; Vadnay Marianna: Applied linguistics I. for BA students in English. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

T

Takács László: Világirodalmi kalandozások "A véres költő" forrásai közt. (2011) [Prezentáció]

Tronka Krisztián: Phonetik und Phonologie des Deutschen mit kontrastiven (deutsch-ungarischen) Aufgaben. (2006) [Jegyzet, tankönyv]

Tápainé Balla Ágnes Anna: Introduction to English learning and teaching. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Tóth Alinka: Szerzett nyelvi zavarok diagnosztizálásának újabb lehetőségei a nyelvtudományok tükrében. (2013) [Prezentáció]

Tóth Szergej: Kriminalisztikai nyelvészet mint alkalmazható módszer az igazságszolgáltatásban. (2012) [Prezentáció]

Tóth Szergej: Városi tünettan : hatalom, jelek, nyelv. (2013) [Prezentáció]

Tóth Szergej; Basch Éva; Erdei Tamás; Gaál Zsuzsanna; Herbszt Mária; Juhász Valéria; Klippel Rita; Sulyok Hedvig; Rozgonyiné Molnár Emma; Tóth Eszter; Vass László: Jegyzetek a nyelvről. [Jegyzet, tankönyv]

W

Wagner-Nagy Beáta Boglárka; Várnai Zsuzsa; Szeverényi Sándor: Chrestomathia nganasanica. (2002) [Jegyzet, tankönyv]

Z

Zámbóné Kocic Larisa: Coffehouse culture and satire. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Dramatic Opera, Ode and Oratorio : Theatre III. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Epic conventions : from Gondibert to Paradise lost. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Heroic poesy/drama : Theatre II : post-restoration theatre. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Historical background to restoration and eighteenth-century English literature. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: New readership and Pamela : the rise of the novel. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Oroonoko and travel literature : race, class and gender. (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Paradise lost : Milton's grand epic. (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Restoration Comedy/Comedy of Manners (Restoration Theatre). (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Zámbóné Kocic Larisa: Theatre and art : Gay and Hogarth - art imitating life or life imitating art? (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

Ó

Ótott-Kovács Eszter: Syntactic passive structures in old Turkic. (2012) [Prezentáció]

Č

Čudić Marko; Virág Zoltán: Az utazásregény kezdetei és mai kontextusai. (2012) [Prezentáció]

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 19. 04:45:22 CET.