Alattyányi István: Business studies for vocational and adult education trainers II. : an introduction to Hungarian business, civil and budgetary organizations. (2013) [Note, textbook]
Alattyányi István: Üzleti ismeretek szak-és felnőttképzőknek II. : a magyarországi gazdálkodó és civil szervezetek, valamint költségvetési szervek bemutatása. (2013) [Note, textbook]
Bakti Mária and Fitzpatrick Henry and Szabó Klára: Content-language integrated learning : theory and practice. (2015) [Note, textbook]
Baráth Tibor: Hatékony iskola : [3. változat]. (1997) [Note, textbook]
Baráth Tibor: Tanulási stratégiák és attitűd, szervezeti eredményesség : kérdések és következtetések a PISA 2000 vizsgálat eredményei alapján. (2005) [Note, textbook]
Bozsó Renáta and Dina Miletta and Farkas Éva and Sütő Erika and T. Molnár Gizella: A felsőoktatás képzési területeinek szintleíró kimeneti jellemzői : segédlet a tanulási eredmény alapú felsőoktatási képzésfejlesztéshez. (2018) [Note, textbook]
Bozsó Renáta and Dina Miletta and Farkas Éva and Sütő Erika and T. Molnár Gizella: Segédlet a tanulási eredmény alapú felsőoktatási képzésfejlesztéshez. (2017) [Note, textbook]
Bukta Katalin: Rating EFL written performance. (2013) [Note, textbook]
Cziberéné Nohel Gizella: Természetes és nem természetes mozgásformák, tornajellegű feladatok oktatása az 5-6. osztályban. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Dina Miletta: Crossroads : effective methods to support adult learning. (2013) [Note, textbook]
Dina Miletta: Prezentációs technikák tréning 1. (2012) [Presentation]
Dina Miletta: T.E.A. módszertár : a tanulási eredménycélok elérését támogató eszközök és módszerek oktatók számára. (2018) [Note, textbook]
Dina Miletta: Tanulási eredmény alapú szemlélet megismerése és bevezetése az SZTE-n : Tanulási Eredmény Alapú Képzésfejlesztő Műhely a Szegedi Tudományegyetemen : tréneri kézikönyv : [a tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés tréninghez]. (2017) [Note, textbook]
Dina Miletta: Tréneri kézikönyv - T.E.A. módszertár – tanításmódszertan. (2018) [Note, textbook]
Dina Miletta: Útkereszteződés : hatékony módszerek a felnőttkori tanulás támogatásához. (2013) [Note, textbook]
Faragó Ágnes: Civil szervezetek szerepe a felnőttképzésben. (2013) [Note, textbook]
Faragó Ágnes: The role of civil organisations in adult education. (2013) [Note, textbook]
Farkas Olga: Talent in vocational education and training : talent-focused quality assurance framework system in vocational training : Centre for Vocational, Further Training and Distance Learning of the Juhász Gyula Faculty of Education of the University of Szeged. (2013) [Note, textbook]
Farkas Olga: Tehetség a szakképzésben : tehetségfókuszú minőségbiztosítási rendszer a gyakorlati képzésben. (2013) [Note, textbook]
Farkas Éva: A lifelong learning mobilitási eszközök alkalmazási gyakorlata Magyarországon. (2013) [Note, textbook]
Farkas Éva: A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés fogalomrendszere, kialakítása, célja (1-5 olvasólecke). (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Farkas Éva: A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés kontextusa és elméleti keretei : interaktív előadás. (2018) [Presentation]
Farkas Éva: Tanulási eredmény alapú projektoktatás a szakképzésben (1-5. videólecke). (2021) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Farkas Éva: Tanulási eredmények értékelése a felsőoktatásban. (2019) [Note, textbook]
Farkas Éva: The practice of adult education and vocational training in Hungary. (2013) [Note, textbook]
Farkas Éva: The practice of lifelong learning mobility tools in Hungary. (2013) [Note, textbook]
Fűzné Kószó Mária: A természetismeret tanításának módszertana. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Gaskó Krisztina and Hajdú Erzsébet and Kálmán Orsolya and Lukács István and Nahalka István and Petriné Feyér Judit: Hatékony tanulás. (2006) [Note, textbook]
H. Molnár Emese: Tájékoztató és segédletek a tanítójelölt hallgatók gyakorlati képzéséhez. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Hangya Dóra: Hátrányos helyzetű célcsoportok mentorálási tapasztalatai : a fogyatékossággal élők és az időskorúak felnőttképzési sajátosságai. (2013) [Note, textbook]
Hangya Dóra: Mentoring experiences of disadvantaged target groups : characteristics of adult training for disadvantaged and the elderly. (2013) [Note, textbook]
Heimann Ilona and Lénárd Sándor and Mészáros György and Rapos Nóra and Trencsényi László: Iskolán kívüli nevelés. (2006) [Note, textbook]
Kalapos Judit: Kalapos Judit : 5 lépés a sikeres életpálya tervezéshez - II. modul. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kalapos Judit: Kalapos Judit : 5 lépés a sikeres életpálya tervezéshez - III. modul. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kalapos Judit: Kalapos Judit : 5 lépés a sikeres életpálya tervezéshez - IV. modul. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kalapos Judit: Kalapos Judit : 5 lépés a sikeres életpálya tervezéshez - V. modul. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Keczer Gabriella: Fundamentals of business for professionals of vocational training and adult education I. : introduction to economics and management. (2013) [Note, textbook]
Keczer Gabriella: Üzleti ismeretek szak- és felnőttképzőknek I. : gazdasági és menedzsment alapismeretek. (2013) [Note, textbook]
Kiss Attila: Szaknyelvi felzárkóztató programok a logisztikai, külgazdasági szakképzésben. (2013) [Note, textbook]
Kórus Péter: Jegyzet a Függvények kurzushoz : tanító szak, matematika műveltségi terület. (2020) [Teaching Resource]
Kórus Péter: Kombinatorika és valószínűség jegyzet : tanító szak, matematika műveltségi terület. (2020) [Teaching Resource]
Kőfalvi Tamás: A levél mint történeti forrás. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: A projektmódszer a történelemtanításban. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: A történelem tanítása a Horthy-korszakban. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: A történelemtudás és mérése. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: A versengés a történelemtanításban. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: Az együttműködés a történelemtanításban. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: Dekretális kútfők. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: Forrásközpontú történelemtanítás. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Kőfalvi Tamás: Statisztikai források a történelemtanításban. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Lukács Zsolt: 2. Frissdiplomás a munkaerőpiacon. (2019) [Video]
Mező Éva: 11. Külföldi ösztöndíj és tanulási lehetőségek. (2019) [Video]
Molnár Gyöngyvér and Makay Géza and Ancsin Gábor: Feladat- és tesztszerkesztés az eDia-rendszerben. (2018) [Note, textbook]
Molnár Regina and Győrffy Zsuzsa and Csabai Márta: Orvosnők és orvostanhallgatónők az elmúlt évek empirikus kutatásai tükrében. (2013) [Presentation]
Nagy Angelika: A felnőttképzési szervezetek kommunikációja és marketingje. (2013) [Note, textbook]
Nagy Angelika: Communication and marketing of adult education organizations. (2013) [Note, textbook]
Németh András and Györgyiné Koncz Judit and Kasnya-Kovácsné Bakacs Judit and Kopp Erika: Alternatív- és reformpedagógia a gyakorlatban. (2006) [Note, textbook]
Németh Anikó: Csoportos oktatási módszerek : (csoportmunka, kooperatív tanulás, probléma alapú tanulás), oktatástechnikai eszközök és munkaszervezési formák : 5. lecke. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Németh Anikó: Dialogikus oktatási módszerek : megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Németh Anikó: Felnőttek oktatása : 25-64 év : 9. lecke. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Németh Anikó: Idősek oktatása : 65 év felett : 10. lecke. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Németh Anikó: Prepubertás és pubertás pedagógiája : 11 - kb. 22 év : 8. lecke. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Németh Anikó: Óvodáskor pedagógiája : 6. lecke. (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Pajti Andrea: Diritti linguistici e scuola : un quadro dei programmi scolastici delle minoranze autoctone d’Italia, 1999-2010. (2011) [Presentation]
Peckham Donald William: Commonly held views about Second Language Acquisition. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Second language acquisition digital teaching materials: unit 1. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Second language acquisition digital teaching materials: unit 2. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Second language acquisition digital teaching materials: unit 3. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Unit #7 : Theories of SLA. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Unit #8 : Classroom language learning. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Unit 10. : Balancing form- and meaning-focused instruction. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: Unit 5. : Individual differences 2. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Peckham Donald William: What is the study of Second Language Acquisition? How to read a research article. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Sztankevics Larisza and Katkits Zsuzsa: 20 találkozás Fehéroroszországgal : fehérorosz nyelvkönyv kezdők számára. (2006) [Note, textbook]
T. Molnár Gizella: Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a pedagógiai munkában (1-10. olvasólecke). (2019) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
T. Molnár Gizella: Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce). (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
T. Molnár Gizella: Tanulási eredmény alapú tanítás a minőségi tanulásért (1-10. videólecke). (2021) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Torgyik Judit and Karlovitz János Tibor: Multikulturális nevelés. (2006) [Note, textbook]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Classroom interaction. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Classroom language. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Classroom management. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: How to plan lessons. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Innovative methods in foreign language teaching. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Introduction to English learning and teaching. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Teaching listening. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Teaching reading. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Teaching speaking. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Teaching writing. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Top-down and bottom-up processes. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Traditional methods in foreign language teaching. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Tápainé Balla Ágnes Anna: Working with texts in the English lessons. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]