Farkas Éva: A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés fogalomrendszere, kialakítása, célja (1-5 olvasólecke). (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_1_Farkas_Eva_MKKRcelja_funkcioja_20180228.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_2_Farkas_Eva_TEAkepzesfejlesztesestananyagfejlesztes_20180228.pdf Download (731kB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_3_Farkas_Eva_Atanulási_eredmenyek_fogalomrendszere_20180228.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_4_Farkas_Eva_Atanulási_eredmenyek_kialakitása_20180228.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_5_Suto_Erika_felsooktatás_TEAszemlelet_20180228.pdf Download (1MB) | Preview |
English title
The purpose, function and operation of the Hungarian qualifications framework
Abstract
A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a felsőoktatásban a tanulási eredmény alapú szemléletre, a kimeneti szabályozásra? : felsőoktatás-pedagógiai válaszok
English abstract
The purpose, function and operation of the Hungarian qualifications framework. The relationship between learning outcomes-based curriculum and learning materials development. The concept and interpretation of learning outcomes. How to formulate learning outcomes? Benefits of application of learning outcomes approach in higher education
Actions (login required)
![]() |
View Item |