T. Molnár Gizella: Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce). (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_1_20201001.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_2_20201001.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_3_20201001.pdf Download (926kB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_4_20201001.pdf Download (977kB) | Preview |
Preview |
Text
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_5_20201001.pdf Download (893kB) | Preview |
English title
Applying learning outcomes approach in VET
Abstract
1. olvasólecke : a Magyar Képesítési Keretrendszer szakképzési vonatkozásai; 2. olvasólecke : Tanulási eredmények a szakképzés tantervi szabályozásában; 3. olvasólecke : Tanulási eredmény alapú követelménytámasztás a gyakorlatba; 4. olvasólecke : A tanulási eredmények mérése és értékelése; 5. olvasólecke : A kimenetalapú szemlélet módszertani háttere
English abstract
Lesson 1. : VET qualifications in the Hungarian Qualifications Framework; lesson 2. : Learning outcomes approaches in VET curricula; lesson 3. : Learning outcomes-based requirements in VET p; lesson 4. : Assessing and evaluating learning outcomes; lesson 5. : Methodological background of the output-based approach
Item Type: | Online educational package (e-learning lesson/topic) |
---|---|
English title: | Applying learning outcomes approach in VET |
Date: | 2020 |
Language: | Hungarian |
Learning Material Type: | e-learning package |
Completion Time: | 120 perc |
Difficulty level: | 3 |
Target group: | Training type Educational type other UNSPECIFIED |
Task Purpose: | A szakképzésben oktatók kompetenciáinak fejlesztése annak érdekében, hogy képesek legyenek egy tantárgy, szakmai gyakorlat, oktatási projekt, vagy ágazati alapvizsga követelményeit az adott szakma képzési és kimeneti követelményéhez és programtantervéhez igazodóan tanulási eredmény alapon meghatározni és értékelni, valamint a tanítási-tanulási utat a tanulási eredmény alapú módszertan alapján megtervezni és megvalósítani. |
Copyright Holders: | T. Molnár Gizella |
Official URL: | http://www.jgypk.u-szeged.hu/karrol/muvelodestudom... |
Projects: | EFOP-3.4.3-16-2016-00014 |
Subproject: | AP2 |
Subtopic: | AP2_OKTIG |
Department: | Művelődéstudományi Intézet |
Faculty: | Gyula Juhász Faculty of Education |
Uncontrolled Keywords: | szakképzés, kimenetszabályozás, tanulási eredmény, mérés-értékelés |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.04. School education |
Date Deposited: | 2020. Nov. 27. 10:14 |
Last Modified: | 2021. May. 17. 09:42 |
URI: | https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/3724 |
Actions (login required)
View Item |