T. Molnár Gizella: Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce). (2020) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_1_20201001.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_2_20201001.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_3_20201001.pdf Letöltés (926kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_4_20201001.pdf Letöltés (977kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_5_20201001.pdf Letöltés (893kB) | Előnézet |
Angol cím
Applying learning outcomes approach in VET
Absztrakt, leírás
1. olvasólecke : a Magyar Képesítési Keretrendszer szakképzési vonatkozásai; 2. olvasólecke : Tanulási eredmények a szakképzés tantervi szabályozásában; 3. olvasólecke : Tanulási eredmény alapú követelménytámasztás a gyakorlatba; 4. olvasólecke : A tanulási eredmények mérése és értékelése; 5. olvasólecke : A kimenetalapú szemlélet módszertani háttere
Angol nyelvű abstract, leírás
Lesson 1. : VET qualifications in the Hungarian Qualifications Framework; lesson 2. : Learning outcomes approaches in VET curricula; lesson 3. : Learning outcomes-based requirements in VET p; lesson 4. : Assessing and evaluating learning outcomes; lesson 5. : Methodological background of the output-based approach
Oktatási anyag típusa: | Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma) |
---|---|
Angol cím: | Applying learning outcomes approach in VET |
Dátum: | 2020 |
Nyelv: | magyar |
Tananyag típusa: | online oktatási csomag |
Tipikus tanulási idő: | 120 perc |
Nehézségi szint: | 3 |
Célcsoport: | Hallgató típus Szak típus egyéb NEM RÉSZLETEZETT |
Feladatcél: | A szakképzésben oktatók kompetenciáinak fejlesztése annak érdekében, hogy képesek legyenek egy tantárgy, szakmai gyakorlat, oktatási projekt, vagy ágazati alapvizsga követelményeit az adott szakma képzési és kimeneti követelményéhez és programtantervéhez igazodóan tanulási eredmény alapon meghatározni és értékelni, valamint a tanítási-tanulási utat a tanulási eredmény alapú módszertan alapján megtervezni és megvalósítani. |
Szerzői jog birtokosa: | T. Molnár Gizella |
Hivatalos webcím (URL): | http://www.jgypk.u-szeged.hu/karrol/muvelodestudom... |
Projektek: | EFOP-3.4.3-16-2016-00014 |
Alprojekt: | AP2 |
Altéma száma: | AP2_OKTIG |
Tanszék, intézet: | Művelődéstudományi Intézet |
Kar: | Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Kulcsszavak: | szakképzés, kimenetszabályozás, tanulási eredmény, mérés-értékelés |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány > 05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány > 05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) > 05.03.01.01. Oktatás: rendszerek és intézmények, oktatás és tanulás 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány > 05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) > 05.03.01.01. Oktatás: rendszerek és intézmények, oktatás és tanulás > 05.03.01.01.04. Iskolai oktatás |
Feltöltés dátuma: | 2020. Nov. 27. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 17. 09:42 |
URI: | https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/3724 |
Tétel nézet |