Items where Subject is "05.02.03.10. Marketing"

Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 29.

Online educational package (e-learning lesson/topic)

Prónay Szabolcs: Fogyasztói magatartás. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 1. lecke : a marketing fogalmi rendszere. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 10. lecke : szolgáltatásmarketing. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 11. lecke : árpolitika. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 12. lecke : értékesítés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 13. lecke : marketingkommunikáció. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 2. lecke : marketingstratégia és versenyelemzés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 3 lecke : STP : szegmentáció, célpiac választás, pozícionálás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 4. lecke : környezetelemzés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 5. lecke : marketing- és piackutatás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 6. lecke : fogyasztói magatartás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 7. lecke : szervezetek vásárlói magatartása, B2B marketing. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 8. lecke : termékpolitika és márkázás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Marketing : 9. lecke : termékfejlesztés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs: Online marketing : 1-5. fejezet. (2020) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Thékesné Németh Anikó: Marketing strategies for managing products and brands in the international market. [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Note, textbook

Marketing I. : alapismeretek : távoktatási jegyzet az alábbi kurzusokhoz: MMTAL121 MMTNK111...MMTV91 Marketing MMTOMM71. (2004) [Note, textbook]

Marketingkommunikáció : távoktatási jegyzet az alábbi kurzusokhoz: MMTOMM 72 Marketing. (2004) [Note, textbook]

Hetesi Erzsébet: Marketing alapismeretek I. : távoktatási jegyzet. (2012) [Note, textbook]

Panyor Ágota and Balogh Sándor and Hampel György: Élelmiszer-gazdaság. (2019) [Note, textbook]

Pető Dalma and Lajos Péter and Révész Balázs: Vállalkozók marketingdöntései. (2020) [Note, textbook]

Prónay Szabolcs: Branding : textbook. (2019) [Note, textbook]

Prónay Szabolcs: Kulturális körutazások értékesítése egy olyan környezetben, ahol az okostelefonunk az idegenvezetőnk és online portálok a szállásadóink : a Proko Travel utazási iroda példája. (2017) [Note, textbook]

Prónay Szabolcs: Marketing : textbook. (2021) [Note, textbook]

Prónay Szabolcs and Újházi Tamás and Sedlak Otilija: Esettanulmány marketing tantárgyból : oktatási segédanyag. (2020) [Note, textbook]

Révész Balázs: Marketing II. (2010) [Note, textbook]

Zsótér Brigitta: Vállalati gazdaságtan és pénzügyi ismeretek mérnököknek : válogatott fejezetek. (2019) [Note, textbook]

Presentation

Révész Balázs and Kovács Péter: Marketing innováció - információs technológia a marketingben. (2012) [Presentation]

Teaching Resource

Béla-Csovcsics Andrea and Kéri Anita: Market research workbook. (2018) [Teaching Resource]

This list was generated on 2022. augusztus 7. 20:20:11 CEST.