Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 23.

Online educational package (e-learning lesson/topic)

Révész, Balázs: Marketing : 1. lecke : a marketing fogalmi rendszere. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 10. lecke : szolgáltatásmarketing. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 11. lecke : árpolitika. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 12. lecke : értékesítés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 13. lecke : marketingkommunikáció. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 2. lecke : marketingstratégia és versenyelemzés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 3 lecke : STP : szegmentáció, célpiac választás, pozícionálás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 4. lecke : környezetelemzés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 5. lecke : marketing- és piackutatás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 6. lecke : fogyasztói magatartás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 7. lecke : szervezetek vásárlói magatartása, B2B marketing. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 8. lecke : termékpolitika és márkázás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész, Balázs: Marketing : 9. lecke : termékfejlesztés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Thékesné Németh, Anikó: Marketing strategies for managing products and brands in the international market. [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Note, textbook

Marketing I. : alapismeretek : távoktatási jegyzet az alábbi kurzusokhoz: MMTAL121 MMTNK111...MMTV91 Marketing MMTOMM71. (2004) [Note, textbook]

Marketingkommunikáció : távoktatási jegyzet az alábbi kurzusokhoz: MMTOMM 72 Marketing. (2004) [Note, textbook]

Hetesi, Erzsébet: Marketing alapismeretek I. : távoktatási jegyzet. (2012) [Note, textbook]

Panyor, Ágota and Balogh, Sándor and Hampel, György: Élelmiszer-gazdaság. (2019) [Note, textbook]

Pető, Dalma and Lajos, Péter and Révész, Balázs: Vállalkozók marketingdöntései. (2020) [Note, textbook]

Prónay, Szabolcs: Branding : textbook. (2019) [Note, textbook]

Révész, Balázs: Marketing II. (2010) [Note, textbook]

Zsótér, Brigitta: Vállalati gazdaságtan és pénzügyi ismeretek mérnököknek : válogatott fejezetek. (2019) [Note, textbook]

Teaching Resource

Béla-Csovcsics, Andrea and Kéri, Anita: Market research workbook. (2018) [Teaching Resource]

This list was generated on 2020. október 22. 09:07:34 CEST.