Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | H | R | T | Z
Number of items at this level: 18.

B

Béla-Csovcsics Andrea and Kéri Anita Market research workbook. (2018) [Teaching Resource]

H

Hetesi Erzsébet Marketing alapismeretek I. : távoktatási jegyzet. (2012) [Note, textbook]

R

Révész Balázs Marketing : 1. lecke : a marketing fogalmi rendszere. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 10. lecke : szolgáltatásmarketing. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 11. lecke : árpolitika. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 12. lecke : értékesítés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 13. lecke : marketingkommunikáció. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 2. lecke : marketingstratégia és versenyelemzés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 3 lecke : STP : szegmentáció, célpiac választás, pozícionálás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 4. lecke : környezetelemzés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 5. lecke : marketing- és piackutatás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 6. lecke : fogyasztói magatartás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 7. lecke : szervezetek vásárlói magatartása, B2B marketing. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 8. lecke : termékpolitika és márkázás. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing : 9. lecke : termékfejlesztés. (2018) [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Révész Balázs Marketing II. (2010) [Note, textbook]

T

Thékesné Németh Anikó Marketing strategies for managing products and brands in the international market. [Online educational package (e-learning lesson/topic)]

Z

Zsótér Brigitta Vállalati gazdaságtan és pénzügyi ismeretek mérnököknek : válogatott fejezetek. (2019) [Note, textbook]

This list was generated on 2019. június 16. 00:28:22 CEST.