Skip navigation

6. A gyakorlatok alfája és omegája: az intézményi és intézményközi együttműködés

Célok

A gyógypedagógus-hallgatók ismerjék meg a gyógypedagógiai gyakorlatok megvalósításában együttműködő partnerség résztvevőit, az egyes szereplők feladatait és felelősségét; hallgatóként váljanak alkalmassá a rendszerben való eligazodásra és hatékony együttműködésre gyakorlataik sikeres teljesítése és gyakorlati kompetenciáik fejlődése érdekében. Cél, hogy legyen felkészült az egyéni gyakorlatának megfelelő partnerintézmény kiválasztására.

Tartalom

A gyakorlatok helyszíneinek sajátosságai.

Az intézményi és intézményközi együttműködés résztvevőinek feladatai, felelőssége.

Partnerség építés a Mentor(h)áló  projekt támogatásával.

Kulcsszavak

partnerintézmény, gyakorlóhely, gyakorlati oktató, gyakorlatvezető gyógypedagógus, gyógypedagógus-hallgató, együttműködés, Mentor(h)áló