Farkas Éva: A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés fogalomrendszere, kialakítása, célja (1-5 olvasólecke). (2018) [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_1_Farkas_Eva_MKKRcelja_funkcioja_20180228.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_2_Farkas_Eva_TEAkepzesfejlesztesestananyagfejlesztes_20180228.pdf Letöltés (731kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_3_Farkas_Eva_Atanulási_eredmenyek_fogalomrendszere_20180228.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_4_Farkas_Eva_Atanulási_eredmenyek_kialakitása_20180228.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_5_Suto_Erika_felsooktatás_TEAszemlelet_20180228.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Angol cím
The purpose, function and operation of the Hungarian qualifications framework
Absztrakt, leírás
A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a felsőoktatásban a tanulási eredmény alapú szemléletre, a kimeneti szabályozásra? : felsőoktatás-pedagógiai válaszok
Angol nyelvű abstract, leírás
The purpose, function and operation of the Hungarian qualifications framework. The relationship between learning outcomes-based curriculum and learning materials development. The concept and interpretation of learning outcomes. How to formulate learning outcomes? Benefits of application of learning outcomes approach in higher education
Tétel nézet |