Bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai előállítóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során

Lányi Beatrix: Bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai előállítóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során. (2013) [Prezentáció]

[thumbnail of 2010-0012_46_11.pdf]
Előnézet
Prezentáció
2010-0012_46_11.pdf

Letöltés (891kB) | Előnézet
Oktatási anyag típusa: Prezentáció
Dátum: 2013
Oldalszám: 16
Nyelv: magyar
Tananyag típusa: prezentáció
Projektek: TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0012
Konferencia neve: "Innovációs rendszerek - elmélet, politikák és mikroszereplők" konferencia
Konferencia helyszíne: Szeged, Magyarország
Konferencia dátuma: 2012. 11. 29-30.
Konferencia típusa: Konferencia
Kulcsszavak: gyógyszerkutatás, innováció, kutatás, fejlesztés
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2020. Dec. 07. 16:28
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 07. 16:28
URI: https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4046
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet