Mobil képelemzés és grafika : eszközök, alkalmazások és feladatok : (előadás diaanyagok és példaprogramok)

Tanács Attila: Mobil képelemzés és grafika : eszközök, alkalmazások és feladatok : (előadás diaanyagok és példaprogramok). (2019) [Prezentáció]

[thumbnail of EFOP_351_MobilKepelemzesEsGrafika_Eloadasok_Feladatok.pdf]
Előnézet
Prezentáció
EFOP_351_MobilKepelemzesEsGrafika_Eloadasok_Feladatok.pdf

Letöltés (21MB) | Előnézet

Angol cím

Mobile image analysis and graphics (lecture slides and example codes)

Oktatási anyag típusa: Prezentáció
Angol cím: Mobile image analysis and graphics (lecture slides and example codes)
Dátum: 2019
Nyelv: magyar
Tananyag típusa: gyakorlófeladat, handout, órai jegyzet, prezentáció
Tananyag szervezettségi szintje: önálló tantárgy, kurzus
Célcsoport:
Hallgató típus
Szak típus
MSc/MA/OM
NEM RÉSZLETEZETT
Kapcsolódó URL-ek: http://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13282
Projektek: EFOP-3.5.1-16-2017-00004
Alprojekt: AP1
Altéma száma: AP1_TTIK
Tanszék, intézet: Informatikai Intézet, Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék
Kar: Természettudományi és Informatikai Kar
Kurzuskód: IMN273E-1, IMN273L-1
Kurzusnév: Mobil képelemzés és grafika, Mobil képelemzés és grafika lab. gyak.
Szakterület: 01. Természettudományok
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.16. Számítógépes grafika, gépi látás, multimédia, számítógépes játékok
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.16. Számítógépes grafika, gépi látás, multimédia, számítógépes játékok > 01.02.01.16.01. Számítógépes grafika
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.16. Számítógépes grafika, gépi látás, multimédia, számítógépes játékok > 01.02.01.16.02. Számítógépes látás
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.06. Számítógépes játékok, multimédia, kiterjesztett és virtuális valósága
Feltöltés dátuma: 2020. Már. 05. 08:20
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 24. 10:54
URI: https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2583
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet