Tanács Attila:
Mobil képelemzés és grafika : eszközök, alkalmazások és feladatok : (előadás diaanyagok és példaprogramok).
(2019)
[Prezentáció]
Angol cím
Mobile image analysis and graphics (lecture slides and example codes)
Oktatási anyag típusa: |
Prezentáció
|
Angol cím: |
Mobile image analysis and graphics (lecture slides and example codes) |
Dátum: |
2019 |
Nyelv: |
magyar |
Tananyag típusa: |
gyakorlófeladat, handout, órai jegyzet, prezentáció |
Tananyag szervezettségi szintje: |
önálló tantárgy, kurzus |
Célcsoport: |
MSc/MA/OM NEM RÉSZLETEZETT |
Kapcsolódó URL-ek: |
http://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13282 |
Projektek: |
EFOP-3.5.1-16-2017-00004 |
Alprojekt: |
AP1 |
Altéma száma: |
AP1_TTIK |
Tanszék, intézet: |
Informatikai Intézet, Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék |
Kar: |
Természettudományi és Informatikai Kar |
Kurzuskód: |
IMN273E-1, IMN273L-1 |
Kurzusnév: |
Mobil képelemzés és grafika, Mobil képelemzés és grafika lab. gyak. |
Szakterület: |
01. Természettudományok 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.16. Számítógépes grafika, gépi látás, multimédia, számítógépes játékok 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.16. Számítógépes grafika, gépi látás, multimédia, számítógépes játékok > 01.02.01.16.01. Számítógépes grafika 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.16. Számítógépes grafika, gépi látás, multimédia, számítógépes játékok > 01.02.01.16.02. Számítógépes látás 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány > 01.02.01. Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika > 01.02.01.06. Számítógépes játékok, multimédia, kiterjesztett és virtuális valósága |
Feltöltés dátuma: |
2020. Már. 05. 08:20 |
Utolsó módosítás: |
2020. Nov. 24. 10:54 |
URI: |
https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2583 |
Bővebben:
|
Tétel nézet |