Hangya Dóra:
Hátrányos helyzetű célcsoportok mentorálási tapasztalatai : a fogyatékossággal élők és az időskorúak felnőttképzési sajátosságai.
(2013)
[Jegyzet, tankönyv]
Angol cím
Mentoring experiences of disadvantaged target groups : characteristics of adult training for disadvantaged and the elderly
Oktatási anyag típusa: |
Jegyzet, tankönyv
|
Angol cím: |
Mentoring experiences of disadvantaged target groups : characteristics of adult training for disadvantaged and the elderly |
Dátum: |
2013 |
Oldalszám: |
111 |
Nyelv: |
magyar |
Tananyag típusa: |
jegyzet, tankönyv |
Projektek: |
TÁMOP-2.2.4-11/1-2012-0004 |
Kar: |
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Megjegyzések: |
Bibliogr.: p. 89-96. |
Kulcsszavak: |
felnőttoktatás, magyarország, hátrányos helyzet, oktatásügy, demográfia, munkaerőpiac, mentorálás |
Szakterület: |
05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány > 05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány > 05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) > 05.03.01.01. Oktatás: rendszerek és intézmények, oktatás és tanulás 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány > 05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) > 05.03.01.01. Oktatás: rendszerek és intézmények, oktatás és tanulás > 05.03.01.01.06. Felnőttképzés |
Feltöltés dátuma: |
2018. Nov. 14. 08:20 |
Utolsó módosítás: |
2018. Nov. 14. 08:20 |
URI: |
https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/698 |
Bővebben:
|
Tétel nézet |