Almási Tibor; Kőfalvi Tamás: A történelem segédtudományai. [Jegyzet, tankönyv]
Bakti Mária; Fitzpatrick Henry; Szabó Klára: Content-language integrated learning : theory and practice. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Balázs Mihály; Bognár Péter; Fazekas Sándor; Gere Zsolt; Labádi Gergely; Ötvös Péter: Bevezetés az irodalomtudományba : digitális tananyag az irodalomtudományi proszemináriumhoz. [Jegyzet, tankönyv]
Bene Zoltánné Pusztai Virág: Médiaelmélet. [Jegyzet, tankönyv]
Bilicki Vilmos: Programrendszerek fejlesztése : egyetemi tananyag. (2011) [Jegyzet, tankönyv]
Bontovics Ignác: Interaktív elemi matematikai feladatok óvodapedagógusoknak. [Jegyzet, tankönyv]
Bárányné Jámbori Szilvia; Horvát-Militityi Tünde; Ráczné Török Erzsébet: Tanulók és tanulócsoportok megismerése : kiemelt figyelmet igénylő tanulók. [Jegyzet, tankönyv]
Cziberéné Nohel Gizella: Testnevelés tantárgy-pedagógia I. : multimédiás tananyag tanítók számára. [Jegyzet, tankönyv]
Farkas Zsuzsanna: A fizika tanítása. [Jegyzet, tankönyv]
Fazekasné Fenyvesi Margit: A pedagógiai diagnosztika elméleti és gyakorlati tartalmi megújítása. [Jegyzet, tankönyv]
Fáyné Dombi Alice; Sztanáné Babics Edit: Játékpedagógia. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Fáyné Dombi Alice; Sztanáné Babics Edit: Pedagógus mesterség. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Füzi Izabella; Török Ervin: Elbeszélés a tömegkultúra korában. [Jegyzet, tankönyv]
Fűz-Kószó Mária; Szabó Klára: Learning it by doing : project-based learning. [Jegyzet, tankönyv]
Fűzné Kószó Mária: A biológia alapjai tanító- és óvóképzős hallgatók számára. (2016) [Jegyzet, tankönyv]
Gyimesi Tímea: A francia és frankofón irodalomtudomány alapjai. [Jegyzet, tankönyv]
Gál Zita: Gyógypedagógiai pszichodiagnosztika. [Jegyzet, tankönyv]
H. Molnár Emese: A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton. (2016) [Jegyzet, tankönyv]
Hercz Mária; Ráczné Oláh Edit; Takács Nikolett: Pályakezdő óvodapedagógusok túlélőkészlete. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Juhász Valéria; Juhász István: Idegennyelv-oktatás nyelvtanulási nehézséggel küzdők számára. (2016) [Jegyzet, tankönyv]
Karikó Sándor: Gyermekfilozófia. [Jegyzet, tankönyv]
Kiss Attila; Matuska Ágnes: Introduction to the study of cultures and literatures in English : digitális tankönyv az angol szakos tanárképző program elsőéves hallgatói számára. [Jegyzet, tankönyv]
Kocsisné Kálló Veronika Györgyi; Túriné Gál Anikó: Nyelvfejlődési zavarok. [Jegyzet, tankönyv]
Kocsisné Kálló Veronika Györgyi; Túriné Gál Anikó; Ruzsics Ilona: Kommunikáció fejlődése és fejlesztése értelmileg akadályozott személyeknél. [Jegyzet, tankönyv]
Koltói Lilla: Pedagógiai pszichológia jegyzet óvodapedagógusoknak. [Jegyzet, tankönyv]
Kovács Krisztina: Az óvodapedagógus feladata a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Kántor Judit; Rigó Róbert: Kompetenciafejlesztési lehetőségek a hon- és népismeret területén. [Jegyzet, tankönyv]
Köböl Erika; Hevesi Tímea Mária; Topál József: Állatasszisztált foglalkozások. [Jegyzet, tankönyv]
Lestyán Erzsébet; Szabóné Balogh Ágota: Képességfejlesztés az alsó tagozaton. [Jegyzet, tankönyv]
Magyar Adél Márta: Szakmaközi együttműködés a koragyermekkori intervencióban. [Jegyzet, tankönyv]
Magyar Adél Márta; Pukánszky Béla: Az értelmileg akadályozott gyermekről és felnőttről alkotott mentális kép történeti, kulturális változásai az elzáró intézményrendszer fejlődéstörténetének tükrében. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Meggyesné Hosszu Tímea: A tanulásban akadályozott gyermekek idegen nyelvtanításának kérdései. [Jegyzet, tankönyv]
Meggyesné Hosszu Tímea; Máténé Homoki Tünde: A társadalmi érzékenyítés módszertana kisgyermekkorban I. [Jegyzet, tankönyv]
Meggyesné Hosszu Tímea; Máténé Homoki Tünde: A társadalmi érzékenyítés módszertana kisgyermekkorban II. [Jegyzet, tankönyv]
Meggyesné Hosszu Tímea; Nagyné Hegedűs Anita: A tanulásban akadályozottak pedagógiájának komplex megközelítése. [Jegyzet, tankönyv]
Molnár Edit Katalin; Vígh Tibor: A tantervelmélet és a pedagógiai értékelés alapjai. [Jegyzet, tankönyv]
Molnár-Tóth Alinka: Fonetika és fonológiai ismeretek szerepe a beszéd- és nyelvi zavarok diagnosztikájában, terápiájában. [Jegyzet, tankönyv]
Máténé Homoki Tünde: Gyógypedagógiai gyakorlatok kézikönyve. [Jegyzet, tankönyv]
Pintér Klára: Matematika I. tantárgypedagógia óvóképzős hallgatók számára. [Jegyzet, tankönyv]
Pintér Klára: Matematika módszertan. [Jegyzet, tankönyv]
Pintér Klára: Matematika tantárgy-pedagógia. (2016) [Jegyzet, tankönyv]
Pukánszky Béla: Bevezetés a gyermekkor történetébe. [Jegyzet, tankönyv]
Pukánszky Béla: Bevezetés a nőnevelés történetébe. [Jegyzet, tankönyv]
Pukánszky Béla; Nóbik Attila: A magyar iskoláztatás története a 19-20. században. [Jegyzet, tankönyv]
Radics Márta; Tóthné Aszalai Anett: Logopédiai gyakorlatok kézikönyve. [Jegyzet, tankönyv]
Radics Márta; Tóthné Aszalai Anett: Logopédiai tervezés. [Jegyzet, tankönyv]
Ruzsics Ilona: A kitagolás folyamatai Európában és Magyarországon. (2015) [Jegyzet, tankönyv]
Scheibl György; Gyáfrás Edit: e-Grammatik des Deutschen : Studienbegleitende Übungsgrammatik für Grammatikkurse im Grundstudium. [Jegyzet, tankönyv]
Simon Péter; Borbás Tibor: Angol nyelvhasználat tanítóknak és óvodapedagógusoknak. [Jegyzet, tankönyv]
Strohner József: Tanulási-tanítási stratégiák kiépülése a vizuális aktivitás kompetenciaterületen. [Jegyzet, tankönyv]
Szabó Mihály: Értelmileg és tanulásban akadályozottak kórtana. [Jegyzet, tankönyv]
Szili Katalin: Az IKT alkalmazása a gyógypedagógiában. [Jegyzet, tankönyv]
Thékesné Németh Anikó: Az angol tanítás innovációi és legújabb módszerei a tanítóképzésben 'e-learning' segítségével. [Jegyzet, tankönyv]
Tóth I. János: Környezetetika. [Jegyzet, tankönyv]
Tóth Szergej; Basch Éva; Erdei Tamás; Gaál Zsuzsanna; Herbszt Mária; Juhász Valéria; Klippel Rita; Sulyok Hedvig; Rozgonyiné Molnár Emma; Tóth Eszter; Vass László: Jegyzetek a nyelvről. [Jegyzet, tankönyv]
Vígh Viktor: Geometria I. [Jegyzet, tankönyv]
Ádám Ferencné; Boldis Anna Kornélia: A környező világ megismerésének módszerei. [Jegyzet, tankönyv]