A tudományos eredmények értékesítésének lehetőségei és kihívásai : az S2B marketing hazai megjelenése

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: A tudományos eredmények értékesítésének lehetőségei és kihívásai : az S2B marketing hazai megjelenése. [Prezentáció]

[thumbnail of 2010-0012_47_07.pdf] Prezentáció
2010-0012_47_07.pdf

Letöltés (2MB)
Oktatási anyag típusa: Prezentáció
Oldalszám: 14
Nyelv: magyar
Tananyag típusa: prezentáció
Projektek: TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0012
Kar: Gazdaságtudományi Kar
Kulcsszavak: marketing
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2020. Dec. 07. 16:50
Utolsó módosítás: 2024. Már. 01. 10:44
URI: https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4051
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet