Marketing strategies for managing products and brands in the international market

Thékesné Németh Anikó: Marketing strategies for managing products and brands in the international market. [Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)]

[thumbnail of 2011-0013_nemeth_marketing_strategies.zip] Archív
2011-0013_nemeth_marketing_strategies.zip

Letöltés (484kB)
Oktatási anyag típusa: Online oktatási csomag (e-learning lecke/téma)
Nyelv: magyar
Tananyag típusa: online oktatási csomag
Projektek: TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0013
Kar: Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kulcsszavak: marketing
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment > 05.02.03.10. Marketing
Feltöltés dátuma: 2018. Dec. 01. 07:52
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 01. 07:52
URI: https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/876
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet