Esettanulmány marketing tantárgyból : oktatási segédanyag

Prónay Szabolcs; Újházi Tamás; Sedlak Otilija: Esettanulmány marketing tantárgyból : oktatási segédanyag. (2020) [Jegyzet, tankönyv]

[thumbnail of Jegyzet_alap_Szabadka_v6_final.pdf]
Előnézet
Szöveg
Jegyzet_alap_Szabadka_v6_final.pdf

Letöltés (591kB) | Előnézet
Oktatási anyag típusa: Jegyzet, tankönyv
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködő
Email
lektor
Gyáfrás Edit
gyafras.edit@eco.u-szeged.hu
Dátum: 2020
Oldalszám: 39
Nyelv: magyar
Tananyag típusa: olvasmány
Célcsoport:
Hallgató típus
Szak típus
BSc/BA
nappali
Kapcsolódó URL-ek: http://dtk.tankonyvtar.hu/xmlui/handle/123456789/13389
Projektek: EFOP-3.4.3-16-2016-00014
Alprojekt: AP4
Altéma száma: AP4_GTK
Tanszék, intézet: Üzleti Tudományok Intézete
Kar: Gazdaságtudományi Kar
Megjegyzések: Az Újvidéki Egyetem Szabadkai Közgadaságtudományi Karával kialakított együttműködés keretében vajdasági magyar diákok számára készült anyag, melyet az SZTE GTK kollégáinak szabadkai oktatása során használunk.
Kulcsszavak: marketing
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment > 05.02.03.10. Marketing
Feltöltés dátuma: 2021. Apr. 29. 08:08
Utolsó módosítás: 2021. Aug. 02. 13:53
URI: https://eta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5162
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet