Az Excel az alábbi, a hét napjaiból, illetve az év hónapjaiból álló beépített listákat tartalmazza:
- hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek, szombat, vasárnap
- H, K, Sze, Cs, P, Szo, V
- január, február, március, április, május, június, július, augusztus, szeptember, október, november, december
- jan., febr., márc., ápr, máj., jún., júl, aug., szept., okt., nov., dec.
Ezek a listák nem változtathatók és nem törölhetők.
Egészségügyi adatok esetén gyakran előfordul ismétlődő adatok bevitelének szükségessége, melyek a beépített listákban nem szerepelnek. Ilyen lehet például a vércsoport azonosítók, a kórházi osztályok vagy az ügyeletes orvosok listája. Ezekre szükség esetén létrehozhatunk saját egyéni listákat. Ilyenkor elegendő a gyakran használt lista egyetlen elemének megadása az adatbevitelnél. Az összes többi elem a kitöltőkocka segítségével előhozható és a kívánt cellákba illeszthető az egyéni lista létrehozásakor megadott sorrendben.
Egyéni lista létrehozása a Fájl > Beállítások > Speciális > Egyéni listák szerkesztése… gomb segítségével lehet. Amint ez a következő ábrán is látszik az új listaelemeket vagy begépeljük és utána hozzáadjuk a listákhoz. Vagy pedig a Mely cellákból legyen a lista mezőben megadott tartományból kijelölhetjük a Beolvasás gombbal.
Egyéni lista létrehozása