2. Konzol alapú feladatok

Készítsen egy olyan programot, amely a másodfokú egyenlet megoldó képlete alapján a valós számkörben megadja egy ax2+bx+c alakú másodfokú egyenlet gyökeit! A bemenő adatokat (a,b,c) a felhasználótól kérje be!

Készítsen egy olyan programot, amely az a,b,c számhármasról eldönti, hogy lehetnek-e egy háromszög oldalai!

Készítsen egy olyan programot, amely, egy szöveg file tartalmát kiírja a konzolra! A file nevét teljes elérési útvonallal kérje be a felhasználótól.

Készítsen egy olyan programot, amely véletlen számokkal tölt fel egy 100 elemű egész típusú tömböt, majd megkeresi és kiírja a konzolra a tömbben levő legnagyobb és legkisebb számot!

Készítsen egy szókitaláló programot! A programban egy 30 elemű string tömböt töltsön fel szavakkal. A játék indulásakor a program véletlenszerűen válasszon egy szót a tömbből, majd kérje be a játékos tippjét. A tippet betűnként hasonlítsa össze a kitalálandó szóval. Amennyiben az adott betűpozíción egyezés van, akkor ott írja ki a betűt. Minden más esetben pedig a '.' jelet. A játékos számára pontosan annyi tipp lehetőséget biztosítson, amennyi betűből áll a kitalálandó szó. Ha a játékos a lehetőségek számán belül kitalálta, akkor írja ki, hogy „NYERT". Ellenkező esetben pedig „NEM NYERT".