Irodalom
Fűzné Kószó Mária (2012):
Módszertani útmutató a környezet és természetismeret tanításához. Szegedi
Egyetemi Kiadó Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged. 53-69.
Havas Péter (1993):
A környezeti nevelésről. In: Kisiskolások
környezeti nevelése, Réce füzetek 1. Alapítvány a Magyarországi
Környezeti Nevelésért Kiadása, Budapest.
Klemmné Lőrincz
Ildikó (2008): Fenntarthatóság és környezeti nevelés. Diósgyőri Gimnázium és
Városi Pedagógiai Intézet Környezeti Nevelési Központ, Miskolc.
Környezetismeret
1-4 osztályos tankönyveinek aktuális kiadásai.
Kojanitz László
(2007): A tankönyvek minőségének megítélése. Mi ad értelmet a tankönyvek
értékelésének és kutatásának? Iskolakultúra 2007. 6-7. szám. 114 - 126.
Kovács András
Donát (2007): A környezettudatosság fogalma és vizsgálatának hazai gyakorlata.
In: Települési Környezet Konferencia, Életminőség – Lakókörnyezet – Rekreáció
Szekció, Konferenciakötet, Debrecen. 64 - 69.
Nahalka István
(2002): Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
Nemzeti
Alaptenterv (2012) Magyar Közlöny, 2012 évi 66. sz. 10644.
Palmer, Joy-
Philip Neal (2000): A környezeti nevelés kézikönyve. Körlánc Környezeti
Nevelési Egyesület, InfoGroup Kft, Budapest.
Vásárhelyi Tamás
– Victor András (szerk., 2003): Nemzeti
Környezeti Nevelési Stratégia –
alapvetés. Magyar Környezeti
Nevelési Egyesület, Kinizsi Nyomda, Debrecen.
Környezetismeret
1-4 osztályos tankönyvek aktuális kiadásai.
Természetismeret
5-6 osztályos tankönyvek aktuális kiadásai.