Irodalom
Allport, Gordon (1954). The Nature of Prejudice. Reading,
MA : Addison-Wesley Pub. Co. New York.
Csapó Benő (2003): A képességek
fejlődése és iskolai fejlesztése. Akadémiai Kiadó, Budapest.
Czók Brigitta (szerk., 2018): A
Komplex Alapprogram pedagógiai rendszerének elsajátítása, A Komplex Alapprogram
alapelvei, pedagógiai modellje (KAK). Líceum Kiadó, Eger.
Farkas Éva (2017): Tanulási
eredményalapú tanterv-és tantárgyfejlesztés a felsőoktatásban. Szegedi
Tudományegyetem. Kézirat.
e-nyelv.hu: http://www.szomagyarito.hu/szocikk.php?id=383
Kennedy, Dr. Declan (2007):
Tanulási eredmények megfogalmazása és azok használata. Gyakorlati útmutató.
University, College Cork (UCC), Írország.
K. Nagy Emese (2015):
KIP-Könyv I-II. – Miskolci Egyetemi Kiadó.
Makádi Mariann
(2009): A kompetenciaalapú pedagógia lehetőségei a tanítási-tanulási
folyamatban. Mozaik Kiadó, Szeged.
Nahalka István
(2002): Hogyan alakul ki a tudás a
gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia. Nemzeti Tankönyvkiadó,
Budapest.
Veres Gábor
(2008): Kérdések és válaszok az integrált természettudományos nevelésről.
In: Klemmné Lőrincz Ildikó (2008):
Fenntarthatóság és környezeti nevelés. Diósgyőri Gimnázium és Városi Pedagógiai
Intézet Környezeti Nevelési Központ, Miskolc.
Vigotszkij, L.
Sz. (2000): Gondolkodás és beszéd.
Trezor Kiadó, Budapest.
Ajánlott elektronikus irodalom
http://tantrend.hu/hir/elmenysulikat-szeretnenk-megvalositani-interju-revesz-laszloval
https://erdeklodoknek.komplexalapprogram.hu/hu/c/projektrol/altalanossagok
https://erdeklodoknek.komplexalapprogram.hu/hu/c/projektrol/dfht