Az innováció menedzselése az iskolában

iDevice ikon Célok
A pedagógiai innováció különböző értelmezésének, magyarországi és nemzetközi gyakorlatának feldolgozásával annak lehetővé tétele, hogy a képzés résztvevői képesek legyenek saját intézményük, szervezetük innovációs képességének elemzésére, az innovációs folyamatok sikeres menedzselésére, illetve képesek legyenek az innováció helyi rendszere működésének támogatására.

Évközi feladatok: (1) A fogalmak és összefüggések megértésének ellenőrzése és értékelése, valamint (2) az innovációs kapacitás és karakter „öndiagnosztikus" feltárására.

Évközi feladat: Egy iskolai megújító program tervezésének, lebonyolításának, értékelésének kritikai elemzése. (Írásbeli vagy szóbeli beszámoló.)

Év végi feladat: Évfolyamdolgozat írása iskolai (óvodai, kollégiumi) intézményi innovációról.