Irodalom
Breckenridge, Judy és trsai(2005):
365 szuper tudományos kísérlet hétköznapi anyagok felhasználásával. Alexandra
Kiadó, Pécs.
Bonifert
Domonkosné dr. – Schwartz Katalin (2008): Kézikönyv a fizika és a
természetismeret oktatásához. Mozaik Kiadó, Szeged.
Burnie, David
(1992): Barangolás a természet világában. Lebilincselő kísérletek, amelyek
feltárják a természet titkait. Panem Kiadó Kft, Budapest.
Demeter Katalin
(szerk.,2006): A kompetencia. Kihívások és értelmezések. Országos Közoktatási
Intézet, Budapest.
Falus Iván
(szerk.,1998): Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Nemzeti
Tankönyvkiadó, Budapest.
Fűzné Kószó
Mária (2011): Környezetünkről természetesen tanítani. SZTE JGYPK. Elektronikus
tankönyv, Szeged
Fűzné Kószó
Mária (2010): Kooperatív módszerek a természetismeret tanításában. In: VIII.
Nemzetközi Tudományos Tantárgypedagógiai Konferencia, Eötvös József Főiskolai Kiadó,
Baja.146-150.
Fűzné Kószó
Mária (1997): Élményközpontú módszerek a biológia tanításában. In: Biológia tanítása módszertani folyóirat.
1997. V. évfolyam, március.27-30.
Havas Péter –
Veres Gábor (szerk., 2008): Globális éghajlatváltozás Oktatócsomag. Integrált
természettudományi mintaprojektek. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő
Intézet. 7 – 22.
Kagan, Spencer
(2007): Kooperatív tanulás. Ökonet Kft, Budapest.
Morris, Desmond (1995): Az állati
jogok szerződése. Európa Kiadó, Budapest. 178-234.
Nahalka István
(2008): Koncepció. In: Havas Péter – Veres Gábor szerk., 2008.
Globális éghajlatváltozás Oktatócsomag. Integrált természettudományi
mintaprojektek. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 47 – 63.
Orr, David 1993.
What is Education for? In: Clearing, No. 80. Sept/Oct. 1993. 11.
Radnóti Katalin
szerk.,
Rózsahegyi Márta
– Wajand Judit (1999): Látványos kísérletek. Mozaik Oktatási Stúdió, Szeged.
75-82. old.
Van Cleave,
Jance (1995): Biológia. 101 könnyű könnyű és látványos kísérlet a biológia
játékos tanulásához. Springler Hungarica Könyvkiadó, Budapest.
Victor András (2006):
Projektpedagógia – természetpedagógia. In: Lesku Katalin: Projektpedagógia –
Projektmódszer VI. Kecskeméti főiskola Tanítóképző Kar, Kecskemét. 93-98. old.