Irodalom

Allport, Gordon (1954). The Nature of Prejudice. Reading, MA : Addison-Wesley Pub. Co. New York.

Csapó Benő (2003): A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése. Akadémiai Kiadó, Budapest. 

Czók Brigitta (szerk., 2018): A Komplex Alapprogram pedagógiai rendszerének elsajátítása, A Komplex Alapprogram alapelvei, pedagógiai modellje (KAK). Líceum Kiadó, Eger. 

Farkas Éva (2017): Tanulási eredményalapú tanterv-és tantárgyfejlesztés a felsőoktatásban. Szegedi Tudományegyetem. Kézirat. 

e-nyelv.hu:  http://www.szomagyarito.hu/szocikk.php?id=383

Kennedy, Dr. Declan (2007): Tanulási eredmények megfogalmazása és azok használata. Gyakorlati útmutató. University, College Cork (UCC), Írország. 

K. Nagy Emese (2015): KIP-Könyv I-II. – Miskolci Egyetemi Kiadó.

Makádi Mariann (2009): A kompetenciaalapú pedagógia lehetőségei a tanítási-tanulási folyamatban. Mozaik Kiadó, Szeged. 

Nahalka István (2002): Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest. 

Veres Gábor (2008): Kérdések és válaszok az integrált természettudományos nevelésről. In:  Klemmné Lőrincz Ildikó (2008): Fenntarthatóság és környezeti nevelés. Diósgyőri Gimnázium és Városi Pedagógiai Intézet Környezeti Nevelési Központ, Miskolc. 

Vigotszkij, L. Sz. (2000): Gondolkodás és beszéd. Trezor Kiadó, Budapest. 

Ajánlott elektronikus irodalom

http://tantrend.hu/hir/elmenysulikat-szeretnenk-megvalositani-interju-revesz-laszloval

https://erdeklodoknek.komplexalapprogram.hu/hu/c/projektrol/altalanossagok

https://erdeklodoknek.komplexalapprogram.hu/hu/c/projektrol/dfht