Irodalom

Fűzné Kószó Mária (2012): Módszertani útmutató a környezet és természetismeret tanításához. Szegedi Egyetemi Kiadó Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged. 53-69.

Havas Péter (1993): A környezeti nevelésről. In: Kisiskolások környezeti nevelése, Réce füzetek 1. Alapítvány a Magyarországi Környezeti Nevelésért Kiadása, Budapest.

Klemmné Lőrincz Ildikó (2008): Fenntarthatóság és környezeti nevelés. Diósgyőri Gimnázium és Városi Pedagógiai Intézet Környezeti Nevelési Központ, Miskolc.

Környezetismeret 1-4 osztályos tankönyveinek aktuális kiadásai.

Kojanitz László (2007): A tankönyvek minőségének megítélése. Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának? Iskolakultúra 2007. 6-7. szám. 114 - 126.

Kovács András Donát (2007): A környezettudatosság fogalma és vizsgálatának hazai gyakorlata. In: Települési Környezet Konferencia, Életminőség – Lakókörnyezet – Rekreáció Szekció, Konferenciakötet, Debrecen. 64 - 69.

Nahalka István (2002): Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

Nemzeti Alaptenterv (2012) Magyar Közlöny, 2012 évi 66. sz. 10644.

Palmer, Joy- Philip Neal (2000): A környezeti nevelés kézikönyve. Körlánc Környezeti Nevelési Egyesület, InfoGroup Kft, Budapest.

Vásárhelyi Tamás – Victor András (szerk., 2003): Nemzeti Környezeti Nevelési Stratégia –

alapvetés. Magyar Környezeti Nevelési Egyesület, Kinizsi Nyomda, Debrecen.

Környezetismeret 1-4 osztályos tankönyvek aktuális kiadásai.

Természetismeret 5-6 osztályos tankönyvek aktuális kiadásai.