2. óra
Az óra anyaga: A koordinációs képesség felmérésének (ritmusérzék-teszt) elméleti háttere
Fejlesztendő kompetenciák: az elméleti tudás bővítése
Segédanyagok: projektor, laptop
1. Jobb ritmusérzékelő képesség,
- visszaható képesség,
- megtartó képesség,
2. Gyorsabb ritmusváltó képesség
3. Gyorsabb, pontosabb mozgássor tanulás
4. Milyen rendszerességgel ... ?
Milyen eredmények ... ?
5/A) A ritmus válhat-e a mozgás összetevőjeként TRANSZFERNEK?
5/B) Lehet-e a ritmus a mozgásszervező szerves része?
- Definíció
- RITMUS - RITMUSKÉPESSÉG:
részei - érzékelő, visszaadó, tartás, alkotás
- Öröklődő rész
- Fejleszthető rész
- MOZGÁSTANULÁS → az ismeretszerzés útja, szakaszai
mozgásjártasság → képességszint, automatizálódás


Összefoglalás: Az elméleti anyag elsajátítása érdekében különböző ritmikai gyakorlatok bemutatása, alkalmazása feltétlenül szükséges.
Önellenőrzés: Ritmikai gyakorlatok próbája (akusztikai gyakorlatok).
Tesztkérdések: A hallgatók képesek legyenek különböző ritmikai gyakorlatok készség szintű bemutatására.